ماهی از سر پوسیده می شود

ماهی از سر پوسیده می شود

عکس توسط v2osk در Unsplash

دونالد جان ترامپ نیازی به دیپلمات ندارد. او بارها به ما گفته است.

بخشی از دلیل آن ممکن است حسادت باشد. هیلاری کلینتون به عنوان وزیر امور خارجه خدمت کرد ، پستی که به دانش و مهارت هایی احتیاج دارد که آقای ترامپ از آنها برخوردار نیست. او به ما می گوید ، او نیازی به کسی ندارد که به جای او صحبت کند. وی هیچ تمایزی میان صحبت کردن برای ایالات متحده و صحبت کردن به جای دونالد ترامپ درک نمی کند.

او شاید بین نقش خود به عنوان رئیس دولت و نقش خود به عنوان رئیس دولت اشتباه گرفته شود. به اندازه کافی گیج کننده است که برای جدا کردن دو عملکرد چیزی برای گفتن وجود دارد. رئیس دولت غالباً مجبور نیست هنگام رأی دادن به یک دولت ، آنجا را ترک کند و فکرش را بکنید ، ترامپ احتمالاً چنین چیزی را دوست دارد.

به نظر می رسد او با مستبدین مانند کیم جونگ اون راحت است اما کمی گیج است در مورد تقسیم کار بین ملکه الیزابت و بوریس جانسون. سطح راحتی او مواردی مانند شلیک موشک توسط آقای کیم اما نوشتن نامه های دوست داشتنی را به ما می دهد. و انکار "قاطعانه" ولادیمیر پوتین از دخالت در تغییر نتایج انتخابات 2016 ایالات متحده. در مورد خودکامگی ها هرچه فکر می کنید ، آنها از یک دستورالعمل اصلی ساده پیروی می کنند: اراده خودکامه.

در حالی که دیپلماسی توسط توییت عملکرد خوبی نداشته است ، با ترک صدها نفر از افراد ارشد دولت ترامپ ، اوضاع وخیم تر شده است. پست های خالی وزارت خارجه حتی گیج کننده تر ، سفیران - - به طور سنتی آلوهای سیاسی - نیز خالی مانده اند ، گویی آقای ترامپ مجبور است هر پست را شخصاً پر کند یا اصلاً خالی از سکنه باشد و مدت کوتاهی نیز داشته باشد ، چه با یک جنگ تجاری و همه. /p>

نتیجه عملی توقیف وزارت امور خارجه و ناتوانی همزمان در انجام هر کار دیپلماتیک بسیار پیچیده تر از یک توئیت است.

ترامپ در مورد یک موضوع حق دارد. برخی وظایف دیپلماتیک وجود دارد که واقعاً خواستار مداخله capo di tutti i capi است. این دلیل نصب خط گرم بین رئیس جمهور جان کندی و نخست وزیر نیکیتا کروشچف بود که در طول جنگ سرد به خوبی به هر دو کشور خدمت می کرد.

بحران در آن سطح در حال حاضر و برای هفته گذشته در حال جوشیدن است. اگر مقام رسمی در انتهای خط آمریکا مهارت لازم برای رسیدگی به شرایط اضطراری را داشت ، خط داغ بین رئیس جمهور دونالد ترامپ و رئیس جمهور شی جین پینگ باید بر سر هنگ کونگ سر و صدا می کرد.

یک خط داغ بین واشنگتن و پکن است که توسط دولت جورج دبلیو بوش بین سالهای 2006 و 2008 مورد مذاکره قرار گرفت و در دولت اوباما در سال 2015 گسترش یافت تا مستقیماً نظامیان ایالات متحده و چین را به هم متصل کند تا از تشدید تصادفی از آتش سوزی به یک آتش سوزی کلی جلوگیری شود.

کشوری که قبلاً نیروهای دموکراسی را علیه نیروهای خودکامگی رهبری می کرد ، استعفا داد. اکنون ما به حدی هدایت می شویم که مردی از نظر فلسفی با خودکامگی همسو است. همانطور که آقای ترامپ دیدارها و استقبال های سراسر جهان را آغاز کرداو سیاست های ایالات متحده را لنگر می اندازد ، او با قدیمی ترین متحدان ما مبارزه می کند و هرگز با خودکامه ای که دوستش ندارد ملاقات نمی کند.

با ژنرال های آتلانتیک و اقیانوس آرام برای جلوگیری از درگیری های نظامی با نیروهای منظم در خاک ما بین سالهای 1848 و 1941. او ثابت کرد که در مورد مکانیسم بودجه سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ناآگاه است و اعتماد متقابل را که چسب ناتو توسط با ابراز تردید در مورد تمایل این کشور برای پایبندی به سنگ بنای اتحاد ، "حمله به یک حمله به همه است."

در همان زمان ، وی با دوستی های ولادیمیر پوتین به جامعه تحسین متقابل خود افزود با مستبدین در فیلیپین ، عربستان سعودی و چین و همچنین آنچه او "نامه های عاشقانه" میان خود و دیکتاتور مشت خونین کره شمالی توصیف کرد. رابطه عاشقانه کره ای او بدون ادامه متحدان قدیمی در کره جنوبی و ژاپن پیش رفت.

ترامپ به طور یک جانبه سنگ بنای سیاست خارجی ایالات متحده را از جنگ جهانی دوم ، مخالفت با گسترش سلاح های هسته ای ، رها کرد. وی ادعا کرد که نگران ژاپن برای دستیابی به چتر هسته ای خود برای جایگزینی ما و همچنین تبدیل شدن عربستان به دومین قدرت هسته ای در منطقه دیگری از کاسه پودر است ، تا حدودی غیرواقعی انتظار داشت که قدرت پیشگام سنی هسته ای شود بدون ایجاد انگیزه برای قدرت شیعه در ایران برای انجام چنین کاری.

برای تأثیرگذاری در بحران هنگ کنگ ، ترامپ باید یک مدافع صادق دموکراسی باشد تا به عنوان یک کارگزار صادق پذیرفته شود. او نمی باشد. اما وضعیت هنگ کنگ بر روی پوسته های تخم مرغ دیپلماتیک (با تشکر از شما انگلیس) ساخته شده است و حفظ صلح به مهارت مذاکره فراتر از هر آنچه آقای ترامپ به نمایش گذاشته و دانش عمیق از تاریخ چین نیاز دارد. آقای ترامپ مطالعه تاریخ را نادیده می گیرد و مشهور است که از خواندن کتاب های توجیهی امتناع می ورزد.

سهم وی در صلح در هنگ کنگ تاکنون شامل توئیت هایی بوده است که ابراز امیدواری می کند که همه برای همه طرف ها خوب باشد. "از جمله چین" ، گویی که یک فکر بعدی است. برای صحبت موثر با چینی ها در مورد بحران ، لازم است فرض کنید که هنگ کنگ بخشی از چین است. و این باعث می شود که تصور درستی این تصور راحت تر باشد.

اگر از میدان تیان آن منکر دیگری جلوگیری شود ، نتیجه آن تحمل چینی و اقبال فراوان خواهد بود. ایالات متحده خلا قدرت خیره کننده ای را ترک می کند که اشغال مجدد آن سالها به طول خواهد انجامید. این واقعیت اقتصادی است که ما باید تلاش کنیم. ما بیش از آنچه آلمان در اتحادیه اروپا می تواند از مسئولیت های رهبری اجتناب کنیم

یک بحران دیگر وجود دارد که فقط در کنار هنگ کنگ به دلیل خطر مبادله هسته ای ذکر می شود ، این بحران بین هند و پاکستان . ایالات متحده هیچ خط تلفنی ندارد. ما این مزیت را داریم که در بحران کنونی یعنی هند ، به طرف مقصر تر نزدیک شویم. روابط ما با پاکستان هرگز به طور کامل بهبود نیافته استتوهین پرزیدنت اوباما هنگام مجاز بودن مأموریت برای کشتن اسامه بن لادن.

اگر ما توانایی دیپلماتیک قدرتمندی داشتیم و می توانستیم برای جلوگیری از تلاش نخست وزیر هند ، نارندرا مودی ، برای بازگرداندن سیاست های داخلی کشمیر برای تبدیل هندو به یک محاصره مسلمان ، احتمال صلح خواه بودن برای شبه قاره و منافع مهم ایالات متحده خوب است.

طولانی ترین جنگ ما در افغانستان از همان ابتدا با تلاش های پاکستان برای بازی پیچیده است هر دو طرف. هند دوست ماست اما مودی در این مورد اشتباه می کند و دوستی ما باعث می شود ما ثابت قدم باشیم تا چنین چیزی را به او بگوییم. این موردی است که انجام یک کار درست ممکن است پاداش داشته باشد ، اما یک بار دیگر ، این کار نیاز به مداخله یک POTUS دارد که از تاریخ اختلافات کشمیر از سال 1947 بی گناه است و مانند گاو نر که فروشگاه چینی خود را دارد ، مذاکره می کند.

ایالات متحده به طور موثر تا بعد از انتخابات سال 2020 کنار گذاشته می شود. انزوا طلبان این موضوع را دوست خواهند داشت و کسانی که می دانند قدرت بزرگ مسئولیت بزرگی را به دوش می کشد تنها می توانند امیدوار باشند که نتیجه معمول انزوا طلبی آمریکا نمی تواند در مدت زمان کوتاهی به نتیجه برسد.

حتی با رفتن ترامپ ، بازسازی وزارت امور خارجه وقت و استعداد خواهد گرفت ، و ما با کمبود استعداد مشهود روبرو هستیم. انگیزه کمی برای تحصیل سیاست خارجی در دوره تحصیلات تکمیلی وجود دارد و درخواست برای شرکت در آزمون افسر خدمات خارجی سریعتر از روحیه در وزارت امور خارجه کاهش یافته است.

آماده سازی برای خدمات خارجی نیاز به دوزهای زیادی از تاریخ و سیاسی دارد علم به علاوه مهارت در حداقل یک زبان اما ترجیحاً چندین زبان. به تازگی بهترین مکانها برای آماده سازی - مدارس سطح جورج تاون ، هاروارد و استنفورد - مجبور به شکست دادن انبوهی از متقاضیان بیش از حد مجاز نبوده اند.

حتی وقتی استخر استعدادها بازسازی شود ، مجموعه تجربیات لازم است. وزارت امور خارجه فقط یکی از چندین منطقه فاجعه ای است که نیاز به مرمت دارد.

خساراتی که با بی کفایتی مطلق در راس دولت ایالات متحده وارد شده گسترده و عمیق است. اگر آقای ترامپ و مسکو میچ مک کانل چهار سال راه خود را حفظ کنند ، بازسازی به یک تلاش گران و دو جانبه احتیاج دارد.

سفر. سفر انفرادی.

سفر. سفر انفرادی.

نکات منفی در سفر تنها - گرفتار شدن توسط ماهی

چه اتفاقی می افتد که آسیب می بینید؟

منبع: مگدا اهلرز از طریق Pexels

یادم هست که چند سال پیش در آفریقای جنوبی سفر کردم و راننده تاکسی از من پرسید کجا نامزد من بود.

"نه ، فقط من هستم" ، گفتم.

چند هفته پیش داشتم در مورد مسافرت انفرادی به پادکست گوش می دادم. میزبان گفت که اگر مجرد هستید ، پیدا کردن شخصی برای سفر دشوار است. بین رفتن به جایی یا رفتن به تنهایی ، او تصمیم گرفت که خودش برود.

چند هفته پیش ، من این فرصت را داشتم که به لاگوس ، در جنوب پرتغال سفر کنم. من از یکی از دوستانم خواستم که به من ملحق شود اما او نتوانست برود ، بنابراین بین اینکه خودم نروم یا خودم را بروم ، دومی را انتخاب می کنم.

بله ، بعضی از افراد اظهار نظر کردند که من به تنهایی به مکانی می روم که هرگز نبوده ام اما صادقانه بگویم ، من اخیراً اوقات سختی را پشت سر گذاشته ام و در تعطیلات بسیار موردنیاز نمی گذرم.

همچنین ، اوقات خوبی داشتم. لاگوس شهری زیبا با بهترین سواحل اروپا است. در ماه های تابستان واقعا شلوغ می شود اما در ماه ژوئن کاملاً عالی است.

من کتاب ها را در ساحل می خوانم. من شنا کردم. من در باغ وحش لاگوس با لمورها آشنا شدم. بعدازظهرها را در کتابفروشی ها می گذراندم و به دنبال مطالعه بعدی خود می گشتم.

در یکی از آخرین روزهایم ، به ساحلی به نام "نیم ساحل" (یا به پرتغالی "meia-praia") رفتم. داشتم خواندن «کتابخانه نیمه شب» نوشته مت هیگ را تمام می کردم و چنان از آن لذت می بردم که نمی خواستم کتاب را تمام کنم. تصمیم گرفتم شنا کنم و سپس برای پایان دادن به آن برگردم.

من در حال شنا بودم که ناگهان احساس کردم پا روی سوزن می گذارم. فکر کردم "احتمالاً فقط یک پوسته است" و شنا را ادامه دادم. چند دقیقه بعد پایم کمی درد می کرد. سپس درد بسیار شدید شد. من به نجات غریق رفتم و آنها سریع تشخیص دادند:

"شما بر روی ماهی هر ماهی قدم گذاشتید!"

منبع: تصویر از تاریخ طبیعی ماهی های انگلیس (1802) اثر ادوارد دونووان (1768–1837).

با خارهای پشتی خود در ماسه ها پنهان می شود. هنگامی که به ستون فقرات نیرو وارد شود ، زهر از سلولهای غده به سمت زخم ناشی از نیش نشت می کند. با گسترش سم ، درد تشدید می شود. همانطور که فهمیدم ، راز این است که از آنجا که گرما سم را خنثی می کند ، پای خود را در آب داغ قرار دهید.

حدود یک ساعت طول کشید تا درد کمرنگ شود. ناجیان غریق از اسپری ضد درد استفاده کردند.

از آنجا که من به تنهایی مسافرت می کردم ، مجبور شدم دوباره به اتومبیل خود برگردم و سپس به خانه برگردم. راه رفتن دردناک بود. رانندگی دردناک بود. اما اینطور نیست که من زیاد انتخاب داشته باشم. و حدس می زنم این سخت ترین قسمت سفر تنها باشد. وقتی همه چیز خوب پیش می رود ، عالی است. هر وقت خواستید می توانید آنچه را می خواهید انجام دهید. اما اگر آسیب دیدید ، باید خودتان مدیریت کنید.

و گاهی اوقات ، از غریبه های کامل کمک می خواهید- اگر از من بپرسید - در واقع درس خوبی برای زندگی است.

در خبرنامه ما ثبت نام کنید تا با درمان های به روز ویراستاران ما مطلع شوید:

آناتومی یک ویرز

آناتومی یک ویرز

نگه داشتن انگشت روی نبض ماهی قزل آلا در آلاسکا

در طی یک معاینه بدنی معمول ، پزشک حیوانات شما را بررسی می کند ، درست است؟ وزن ، ضربان قلب ، فشار خون و غیره ویزیت های سالانه پایه ای از سلامتی شخصی را ایجاد می کنند که می تواند روند ناسالم را قبل از اینکه به عوامل خطر تبدیل شوند ، شناسایی کرد.

ما برای سلامت ماهی های قزل آلا نیز به خطوط اساسی احتیاج داریم. Weirs به ​​ما کمک می کند تا آن خطوط پایه را ایجاد کرده و سپس تغییرات جمعیت را با گذشت زمان تشخیص دهیم. آنها همچنین به مدیران شیلات کمک می کنند تا اقدامات مدیریتی خود را ارزیابی و تنظیم کنند ، مقدار زیادی ماهی قزل آلا در گذشته را بازسازی کنند و بازدهی ماهی قزل آلا در آینده را پیش بینی کنند. بنابراین ، اسکراب های خود را روشن کنید: ما می خواهیم نحوه کار علف های هرز و آنچه آنها در مورد سلامت ماهی قزل آلا وحشی آلاسکا بسیار ارزشمند ما را تشریح می کنند ، تشریح کنیم.

یک توده مو در اصل یک حصار نفوذپذیر موقتی است که از یک رودخانه عبور می کند و یک دهانه در وسط آن قرار دارد. این عیب در پناهگاه حیات وحش ملی کنای آلاسکا در یک شاخه رودخانه کنای قرار دارد. ما از سال 2006 به عنوان سکویی برای ردیابی سلامت رودخانه خنده دار جمعیت ماهی قزل آلا Chinook استفاده می کنیم. ویدئو: USFWS /کاترینا لیبیچ اگر ماهی آزاد خون حیات آلاسکا و رودخانه های آن است رگه ها هستند ، پس علف های هرز ابزاری برای کنترل سلامت جمعیت های خاص رودخانه هستند

ما رگه های خود را با صفحاتی از ستون های پی وی سی با فاصله مساوی که به موازات جهت جریان قرار دارند ، می سازیم. انتهای بالادست هر صفحه به کف رودخانه لنگر می اندازد و انتهای پایین دست توسط یک تخته مقاومت که در آب روان به سمت بالا قرار دارد ، بالاتر از سطح برداشته می شود. این حیوانات تا آن طرف رودخانه عبور نمی کنند - آنها ماهی های مهاجر را به یک جعبه تله که گاهی بسته می شود هدایت می کنند ، بنابراین زیست شناسان شیلات می توانند به طور خلاصه چند اندازه گیری و نمونه از زیر مجموعه ماهی بگیرند: طول ، جنس ، فلس برای پیر شدن ، و یک کلیپ باله کوچک برای تجزیه و تحلیل ژنتیکی. این اطلاعات می تواند چیزهای زیادی در مورد سلامت جمعیت ماهی های قزل آلا به ما بگوید (به عنوان مثال ، اگر تعداد ماده های بزرگتر و مسن تری به یک شاخه خاص برمی گردند یا اینکه چگونه جمعیت های مختلف در برداشت "مخلوط" در پایین دست جریان دارند).

< img src = "https://cdn-images-1.medium.com/max/426/1*412hmWZu-4FWgl4iusHCiw.jpeg"> آناتومی اساسی یک ویدئو معمولی در آلاسکا. عکس: USFWS /کاترینا لیبیچ یک شماره بگیرید. "بیماران" قبل از دیده شدن و رها شدن در بالادست ، برای ادامه سفر خود ، مدت کوتاهی در جعبه تله در رودخانه آرداسفسکی East Fork آلاسکا منتظر می مانند. عکس: USFWS /رایان هگورتی این ماهی قزل آلا به رودخانه یوکان شنا کرد و عبور کرد از طریق رودخانه East Fork River Andreafsky در مسیر جاده تخم ریزی در پناهگاه ملی حیات وحش یوکون دلتا آلاسکا قرار دارد. عکس: USFWS /Ryan Hagerty

سرانجام ، ماهی ها وارد یک ناودان باریک می شوند و از خانه بیرون می آیند و از جعبه ویدئو عبور می کنند. اجزای استاندارد فیلم شامل یک جعبه مهر و موم شده پر از آب شفاف است که یک دوربین فیلمبرداری ، چراغ حوضچه و یک ضبط کننده فیلم دیجیتال (DVR) مجهز به نرم افزار تشخیص حرکت را در خود جای داده است. برق شامل منابع انرژی سبز مانند صفحات خورشیدی است. با استفاده از این تنظیمات می توانیم ماهیان عبوری را 24 ساعته ثبت کنیم حتی در صورت ابری بودن آب. سیگنال ویدئویی آنالوگ به DVR هدایت می شود و بلافاصله به قالب دیجیتال تبدیل می شود. DVRتصاویر خالی را پاک می کند و فقط رویدادهای حرکت را گزارش می دهد. این فیلم ویدئویی به ما امکان می دهد که کل ماهی را در طول زمان ببینیم و فقط ضبط رویدادهای حرکتی باعث صرفه جویی در ساعت کارکنان در طول بازبینی می شود. این همان چیزی است که می بینیم ماهیها از طریق یک عادت عبور می کنند:

با پزشکان ملاقات کنید

دقیقاً مانند یک تیم از پزشکان و پرستاران و سایر متخصصان در مورد سلامتی انسان ، تیم های متخصص شیلات برگه های مربوط به سلامت ماهی های قزل آلا در آلاسکا را نگه دارید. ما می خواهیم چند مورد را به شما معرفی کنیم:

بیش از یک دهه ، زیست شناسان شیلات (مانند کن و جیم ، تصویر اینجا) از دفتر حفاظت از ماهی و حیات وحش Kenai ما در زمینه تولید ویدیوی زیر آب در زمینه ابتکاری پیشگام بوده اند. این امر منجر به ارزیابی دقیق تری از سلامت دویدن ماهی قزل آلا با نیروی انسانی کمتر شده است. عکس: USFWS /کاترینا لیبیچ اندرو و جیسون از روستای Kwethluk به شمارش ماهی قزل آلا کمک می کنند ، نمونه برداری می کنند و اردوگاه های دور از رودخانه Kwethluk خود را عملیاتی می کنند. عکسها: USFWS /Lisa Hupp چلسی ، یک رهبر خدمه ، مقیاسی را نشان می دهد که او از ماهی قزل آلا رودخانه یوکان در سرچشمه آندرآفسکی برداشت کرده است. مانند حلقه های یک درخت ، از فلس برای تعیین سن ماهی استفاده می شود. عکس ها: USFWS /Ryan Hagerty آرون ، همچنین یک زیست شناس شیلات با دفتر Kenai ، تعداد فرار از رودخانه های کوتلوک و رودخانه تولوساک را نشان می دهد.

مطالعه موردی: نظارت بر ماهی قزل آلا رودخانه کوسکوکویم با علف های هرز اجرا می شود

این رودخانه قابل توجه - با طول بیش از 700 مایل - از جنوب غربی آلاسکا عبور می کند . بزرگترین محصول معیشت ماهی سالمون Chinook در آلاسکا هر ساله از آبهای آن گرفته می شود.

سالهای اخیر کمترین تعداد Chinook در تاریخ مستند به مناطق تخم ریزی رسیده است. در واقع ، فرار کامل (تعداد تخمگذارانی که از محصول فرار می کنند و به مکان تخم ریزی خود می رسند) در چندین انشعاب در سطح زیر یا زیر حد تصور لازم برای حفظ کوسکوکویم چینوک در آینده بوده است. بازده کم باعث بسته شدن ماهیگیری و محدودیت چرخ دنده برای کوسکوکویم و انشعابات آن شده است.

رودخانه کوثلوک از طریق پناهگاه عظیم حیات وحش ملی یوکان دلتا در آلاسکا عبور می کند. این عکس توسط یکی از کارآموزان گذشته ما از کوه سه قدم در آلاسکا غربی گرفته شده است.

زیست شناسان شیلات از اداره حفاظت از ماهی و حیات وحش Kenai ما از علف های هرز به عنوان سکوی اصلی خود برای نظارت بر بازگشت ماهی آزاد به دو مورد استفاده می کنند سرشاخه ها - رودخانه های کوثلوک و تولوکساک. تعداد فرارهای روزانه به مدیران شیلات که متهم به مدیریت در فصل (بی درنگ) مدیریت شیلات مخلوط موجود در رودخانه پایین هستند ، منتقل می شود. هر سهام برای سلامت کلی اجرای کوسکوکویم مهم است.

ماهی آزاد فوق العاده است از نظر فرهنگی و تغذیه ای برای مردم آلاسکا مهم است و آنها می خواهند بدانند که دویدن چگونه انجام می شود. در اینجا ، کریس تولیک ، یک تکنسین اطلاعات پناهگاه که به عنوان رابط بین جوامع رودخانه کوسکوکویم و مدیران و دانشمندان شیلات خدمت می کند ، در یوپیک در روستای کوثلوک حاضر می شود. عکس: USFWS /لیزا هوپ

عکسهای فراق: زندگی اردوگاهی عجیبی

به دلیل دور بودن ، برخی از افراد عجیب و غریب ما فقط با قایق یا هلی کوپتر قابل دسترسی هستند. در این موارد ، ما اردوگاه های فصلی داریم که تکنسین های شیلات در آنجا می مانند و امور را عملیاتی نگه می دارند:

اردوگاه عادی رودخانه کیللی. عمیق در قلبپناهگاه ملی حیات وحش Kenai ، رودخانه Killey فقط با هلی کوپتر قابل دسترسی است. دو تکنسین شیلات در حالی که عملکرد عادی خود را حفظ می کنند و بزرگترین اجرای Kenai Chinook زودهنگام Kenai را کنترل می کنند ، در این اردوگاه اقامت دارند. عکسها: USFWS /کاترینا لیبیچ اردوگاه خاکی رودخانه آندرهافسکی در شرق فورک. عکسها: USFWS /رایان هگورتی اردوگاه رودخانه جزر و مدی Chickaloon شامل بندر آب و هوا برای پخت و پز ، سکوهای چادر یک نفره ، محل فروش و دنده . عکس ها: USFWS /کاترینا لیبیچ اردوگاه غواصی رودخانه کویتلوک. عکس: USFWS /لیزا هوپ

کاترینا لیبیچ برای خدمات ماهی و حیات وحش ایالات متحده در آلاسکا در امور خارجی کار می کند.

ما در آلاسکا مباشران مشترک منابع طبیعی مشهور جهان و کشورمان هستیم. آخرین مکانهای وحشی واقعی امید ما این است که هر نسلی فرصتی برای زندگی ، زندگی از آن ، کشف و لذت بردن از وحشی این سرزمین هیبت انگیز و افرادی که آن را دوست دارند و به آن وابسته هستند داشته باشد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد ماهی های آلاسکا و زیستگاه آنها ، ما را در فیس بوک دنبال کنید و در خبرنامه ما مشترک شوید!

PROMPT

PROMPT

POMprompt # 20 ماهی بزرگ ، ماهی کوچک

ماهیگیری یکی از قدیمی ترین استعاره ها است.

تصویر ولفگانگ اکرت از Pixabay

نمادهای زیادی در مورد ماهی و ماهیگیری در ادبیات وجود دارد ، از جمله شعر. تورو ، هممینگ وی و حتی دکتر سوس دریافتند ماهی به عنوان موضوعی شایسته اکتشافات فراوان است. من نیز اغلب درمورد نمادهای ماهی در متن کار خود نوشته ام.

این POMprompt ساده است: با استفاده از هر یک از عناوین یا نمادهای ماهی و ماهیگیری در متن شعر خود شعر خود را بنویسید ، مستقیم یا استعاره ای (مانند دو شعر من که در زیر آورده شده است.)

یک قدم جلوتر بروید و مطالب کلاسیک را در این زمینه بخوانید - چه یک کتاب ، یک شعر یا چند نقل از ادبیات . موضوعات مربوط به ماهیگیری را همین حالا در Medium جستجو کنید و ببینید چه چیزی پیدا می کنید. از آن حفره ماهیگیری پایین رفته و ببینید امروز چه چیزی برای الهام بخشیدن به شما پیدا می کند. چه بخششی از الهام؟

دستورالعمل هایی برای نحوه POMprompt در پایین این پست و اینجا.

در زیر مواردی برای الهام گرفتن وجود دارد!

" بسیاری از مردان بدون اینکه بدانند که ماهی آنها بدنبال آن نیستند ، به ماهیگیری می پردازند. "هنری دیوید تورو.

ماهیگیری یک موضوع مهم در ادبیات و هنر است

ماهی به عنوان یک نماد ماهیگیری به عنوان یک اقدام یا استعاره ماهیگیر بودن به عنوان تظاهر هدف یا قصد ماهیگیر مرد از منابع کتاب مقدس ، و تنوع مذهبی را به ارمغان می آورد به مبحث ادبیات مشهور این موضوع را می پرستد کتاب مقدس پر است از منابع ماهیگیری نماد بسیاری از ماهیان در فرهنگ بومی آمریکا ، به عنوان مثال

کتابهای مشهوری که درباره ماهی یا ماهیگیری نوشته شده اند

ارنست هممینگ وی ؛ پیرمرد و دریا (این را باید بخوانید). Norman Maclean؛ رودخانه ای از آن عبور می کند جیمز دانکن؛ رودخانه چرا دکتر سئوس ؛ یک ماهی دو ماهی ماهی قرمز ماهی آبی ارنست هممینگ وی؛ رودخانه بزرگ دو دل من فکر می کنم با خیال راحت می توانیم موبی دیک هرمان ملویل را حساب کنیم ، هرچند که این یک نهنگ بود.

از برخی کارهای شخصی من:

بله ، یک استعاره ماهی در این مقاله وجود دارد (بسیار الهام بخش!)

آیا از عملکرد خود در زمینه متوسط ​​ناامید شده اید؟ وقت آن نیست که به خود شک کنیدmedmed.com.com

شعرهای مین با استعاره ماهی

دور یک شعر بیت رایگان برای # Wingsweekmedium.com نظافت شاعر یک شعر - درمورد آسیب پذیری بودن poetmedium.com بدون بازگشت - یک شعر ادای احترام به جانهای از دست رفته USS Indianapolis ، گمشده در seamedium.com

معروف و شعرهای ماهی (اگر به الهام نیاز دارید)

101 نقل قول ماهیگیری 1- "دیوید دیو تورو": "بسیاری از مردان تمام زندگی خود را به ماهیگیری می روند بدون اینکه بدانند این ماهی نیست که آنها بدنبال آن هستند." 2… www.charterfishingdestin.com 10 بهترین شعر در مورد ماهی و ماهیگیری بزرگترین شعرهای ماهی که توسط دکتر الیور تیرل فیش انتخاب شده اند لزوماً امکان استفاده از شعر را به آنها نمی دهد ... جالب توجه است.

اکنون - ماهیگیران شعر به بعد!

به یاد داشته باشید: > LINK FOR this POMPROMPT را در پایین پست خود قرار دهید. هرجایی که دوست دارید منتشر کنید از POMprompt به عنوان یکی از 5 برچسب های خود استفاده کنید.

ما منتظر مدخل های شما هستیم :) کریستینا ام وارد (و سامانتا لازار سردبیر مشترک)

نوشتن خلاقانه: ماهی

نوشتن خلاقانه: ماهی

نقاشی دیواری در دیوار توالت عمومی - Pacifica < /img>

ماهی

هنگامی که کودک بودید ، خواب شما را تماشا می کردم. من باید کاملاً مطمئن شوم که تو هنوز زنده ای و هنوز نفس میکشی. ساعتها ، سینه ات را می دیدم که بالا و پایین می رود ، لبهایت کمی از هم باز شده ، دو قلب نرم و کامل که به رنگ قرمز بنفش اندود شده اند. چشمانت از رویاهای کودک لرزید. من تعجب کردم ، پسر کوچک من که هنوز زندگی را تجربه نکرده است ، ممکن است آرزوی چه چیزی را داشته باشید. یک کاترپیلار خزدار روی سر ابرویتان ، یکی که به ندرت حرکت می کند. موهای تیره ، یک طرف آنقدر طولانی است. انگشتان پا و ناخن های مروارید کامل. شما یک عروسک چینی بودید ، یک انسان مینیاتوری تنفس.

حالا من خواب شما را تماشا می کنم ، قلبم از نگرانی سنگین شده است. تنفس شما کار می کند ، ثابت نیست. پوست شما قرمز رنگ است ، نه یک گل رز سالم ، بلکه یک رنگ مات و تقریبا آجری است. من نتوانستم بعد از یک روز و نیم شما را بیدار کنم. وحشت قفسه سینه ام را پر کرده بود ، یکی دیگر از آن نگران بود.

زندگی ناپایدار است. نوک زدن ترازو خیلی کم طول می کشد.

من در نظر گرفتم که به بیمارستان تماس بگیرم. من 911 را اذیت نخواهم کرد ، آنها قبلاً به اندازه کافی از این آدرس تماس گرفته اند. پزشکان ممکن است چیزی دلگرم کننده بگویند ، چیزی که زنگ هشدار را کاهش دهد.

به نظر می رسد تنفس شما معلق است ، اما نفس خود را حفظ نمی کنید. کم عمق است ، همین. دست شما را لمس می کنم می سوزد شما گفتید که احساس خوبی ندارید آیا بیماری ، اشکال یا چیز اساسی دیگری است؟ سوپ می آورم ، اما بیدار نمی شوی تلفنم را انگشت می زنم ، شماره ها تایپ می شوند ، اما SEND را نمی زنم. در عوض ، من دعا می کنم پسرم بیدار شود و با من صحبت کند. امیدوارم جرعه ای از رشته مرغ بخورد. من از خدا می خواهم که او به پسرم یک خواب کودک بداند ، بنابراین مانند دو ماهگی خواب خواهد دید.