سونجینگ وو در حال تغییر حرفه ای در زمینه کامپیوتر

سونجینگ وو در حال تغییر حرفه ای در زمینه کامپیوتر

وو در نیمه اول سال خود در MCIT Online ، وو می گوید که او در حال حاضر در حال درخواست برای نقش مدیریت محصول است.

ژونجینگ وو در مقابل کوه رینیر در حال ژست گرفتن است.

زونجینگ وو مشغول کار بود به عنوان یک تحلیلگر GIS در یک شرکت زیرساخت جهانی در سال 2015 هنگامی که در اولین دوره آنلاین کامپیوتر خود ثبت نام کرد. با سابقه برنامه ریزی شهری ، او به طور مرتب از داده های فضایی و نرم افزار GIS استفاده می کرد ، اما فکر می کرد که زبان برنامه نویسی پایتون به او کمک می کند تا در نقش خود کارآمدتر باشد. وو گفت: "من فکر می کنم که من نیاز به مهارت و ابزار برای درک بهتر داده ها دارم." "در کودکی ، من به رایانه دسترسی نداشتم ، اما به یاد دارم که پس از شروع به کار ، می دانستم که نیاز دارم و می خواهم برنامه نویسی را یاد بگیرم."

با گذشت زمان ، این علاقه به کار بهتر درک داده ها به برنامه ای برای پیگیری حرفه ای در مهندسی نرم افزار یا مدیریت محصول تبدیل شد ، زمانی که وو شروع به تحقیق در مورد گزینه های خود کرد. او به طور روشمند در مورد bootcamps ، مدارس دانشگاه و مدارک آنلاین که برای دانش آموزان بدون مدرک کارشناسی علوم کامپیوتر آزاد است ، تحقیق کرد. هنگامی که او از مدرک کارشناسی ارشد کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه پنسیلوانیا مطلع شد ، این اولین انتخاب او شد و وو سرانجام بخشی از اولین گروه برنامه شد. او می گوید: "من برای پن و فقط برای پن درخواست دادم." او قبلاً دارای مدرک کارشناسی زبان انگلیسی و ادبیات و کارشناسی ارشد شهرسازی و برنامه ریزی منطقه ای بوده است. بعلاوه ، با داشتن همسر و زندگی در شهر نیویورک ، مدرک آنلاین با کیفیت بسیار جذاب بود.

قبل از تصمیم گیری برای درخواست ، با همسرش نشست و با دوستانی که در صنعت فناوری کار می کردند تماس گرفت. به در حالی که وضعیت Ivy League دانشگاه پنسیلوانیا فریبنده بود ، او گفت مهمترین ملاحظاتی که در تصمیم او وجود داشت این بود که بسیاری از فارغ التحصیلان برنامه MCIT در محوطه دانشگاه مهندسان نرم افزار در شرکت های برتر مانند فیس بوک ، گوگل و بلومبرگ شدند. فارغ التحصیلی. تنها یک ماه قبل از مهلت درخواست ، او بلافاصله با اساتید و همکاران خود تماس گرفت و نامه شخصی خود را تهیه کرد. ایجاد تعادل بین دو دوره و ارائه ایده های جدید به دوستان و همکاران سابق. وو با طرز فکر کارآفرینانه گفت که مشتاق کار روی محصولات تاثیرگذار است. او در اولین سال خود در برنامه ، انتظار دارد شش دوره از ده دوره مورد نیاز را به پایان برساند و گفت که او در حال بررسی نقش برنامه نویسی سطح ابتدایی است ، حتی قبل از فارغ التحصیلی.

"من قبلاً دوره های آنلاین را گذرانده بودم ، که من واقعاً آن را دوست داشتم من از یادگیری با سرعت خودم لذت می برم ، "او گفت. وو که آموزش رسمی کمی در زمینه علوم کامپیوتر داشت ، قدردانی کرد که یک جامعه پشتیبانی قوی در میان او وجود داردهمسالانی که می تواند به آنها تکیه کند یکی از بزرگترین نگرانی های او در مورد یک برنامه آنلاین این بود که او باید به تنهایی درس بخواند و در صورت گیر افتادن کمک نمی کند. با این حال ، اینطور نیست: "وقتی شخصی سوالی را در Slack ارسال می کند ، می توانید از سایر دانش آموزان خیلی سریع انتظار کمک یا پاسخ را داشته باشید. شما هنوز آن احساس اجتماع را دارید حتی وقتی این کار را آنلاین انجام می دهید. " او حتی تماس های بزرگنمایی Zoom را با همسالان خود برقرار می کند تا گاهی اوقات از پس مشکلات برآیند. از استادان دقیق و منظم و محتوای دوره. "من تحت تأثیر این قول قرار گرفتم که این برنامه همان کیفیت برنامه دانشگاهی آنها را دارد: دوره ها بسیار محکم هستند."

وو گفت که قصد دارد در پایان سال آینده فارغ التحصیل شود و منتظر است برای شرکت در مراسم فارغ التحصیلی در محوطه دانشگاه تا لحظات افتخارآمیز خود را با خانواده و دوستانش و احتمالاً حتی والدینش که از چین سفر می کنند ، به اشتراک بگذارد. او گفت: "هنگامی که این مدرک را دریافت می کنم بسیار به خودم افتخار می کنم زیرا قطعاً آسان نیست.

توصیه او به دانشجویان با توجه به مدرک تحصیلی؟ مدیریت زمان. او گفت: "مطمئن شوید که زمان را به خوبی اختصاص می دهید ، به ویژه اگر در حال کار هستید." "این کار زیادی است و انجام وظایف می تواند بسیار وقت گیر باشد. اگر زمان را به خوبی اختصاص دهید ، از کار دلسرد نمی شوید - زود شروع کنید و هر هفته آن را دنبال کنید. "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد